Jeśli potrzebujesz taniej i skutecznej formy promocji, wybierz usługi telemarketingowe naszego Call Center

Działania telemarketingowe są metodą strategii oraz narzędziem pozwalającym na efektywniejsze dotarcie do aktualnego i potencjalnego klienta. Pozwalają również na usprawnienie poziomu ich obsługi. Każde przedsiębiorstwo, aby wzmocnić swoją pozycję na rynku, powinno zrozumieć potrzeby i oczekiwania klienta.

Co uzyskasz w efekcie naszych działań?

  • redukcję kosztów
  • podniesienie jakości usług oraz zwiększenie ich wydajności
  • możliwość koncentracji na podstawowych założeniach i celach
  • efektywne zarządzanie projektami poprzez wykorzystanie firmy zewnętrznej
  • możliwość skupienia zasobów i środków finansowych na szczególnie istotnych obszarach działania, w której firma osiągnie przewagę konkurencyjną.

Usługi telemarketingowe są reklamą dokonywaną bezpośrednimi środkami komunikacji (telefon), a tym samym są bardziej skuteczne w porównaniu do zwykłych środków reklamy. Skorzystanie z naszych usług daje możliwość sięgnięcia po relatywnie niedrogie, łatwo dostępne wartości zewnętrzne wpływające na wysoką skuteczność przeprowadzonej kampanii zgodnie z przewidzianym celem (scenariuszem).

Na co pozwolą Ci usługi telemarketingowe w EnterIT?

  • przedstawienie klientom Twojej oferty lub usługi
  • przekonanie ich do nabycia produktów Twojej firmy - działania promocyjne
  • pozyskanie nowych klientów
  • badanie potrzeb, potencjału i preferencji Klientów
  • przyjmowanie zamówień
  • umawianie na spotkania
  • aktualizowanie i budowanie bazy danych
  • przeprowadzanie badań rynkowych
  • monitoring i windykację należności

Gwarantujemy system zabezpieczeń, ochronę oraz poufność danych. Dysponujemy zespołem call center mogącym obsłużyć około 10 tyś. rozmów w ciągu miesiąca. Oferujemy obsługę w języku polskim, francuskim oraz angielskim. Nasi konsultanci to osoby profesjonalnie przeszkolone, potrafiące budować przyjazne relacje z klientami, które zapewniają wysoki i efektywny poziom rozmów.

Jakie są korzyści ze współpracy z EnterIT?

  • budowa przyjaznych relacji z klientami, czyli lojalności wobec Twojej firmy i produktów
  • dobrze opracowany program do obsługi, pozwalający na łatwe raportowanie i analizę
  • praca konsultantów, zapewniająca efektywny i wysoki poziom rozmów
  • gwarancja wysokiego stopnia bezpieczeństwa bazy danych

O co można poszerzyć nasze działania?

  • pocztę e-mail - pozwala na kompleksową obsługę korespondencji elektronicznej
  • system obsługi faksów - umożliwia kompleksową obsługę korespondencji przesyłanej drogą faksową
  • komunikację SMS, wysyłanie wiadomości. Może być realizowane indywidualnie lub jako kampania SMS.

W razie jakichkolwiek pytań lub w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących naszej oferty prosimy o kontakt. Z chęcią udzielimy Ci wszelkich wyjaśnień.