Jeśli potrzebujesz taniej i skutecznej formy promocji, wybierz usługi telemarketingowe naszego Call Center
Działania telemarketingowe są metodą strategii oraz narzędziem pozwalającym na efektywniejsze dotarcie do aktualnego i potencjalnego klienta. Pozwalają również na usprawnienie poziomu ich obsługi. Każde przedsiębiorstwo, aby wzmocnić swoją pozycję na rynku, powinno zrozumieć potrzeby i oczekiwania klienta.
Co uzyskasz w efekcie naszych działań?
- redukcję kosztów
- podniesienie jakości usług oraz zwiększenie ich wydajności
- możliwość koncentracji na podstawowych założeniach i celach
- efektywne zarządzanie projektami poprzez wykorzystanie firmy zewnętrznej
- możliwość skupienia zasobów i środków finansowych na szczególnie istotnych obszarach działania, w której firma osiągnie przewagę konkurencyjną.
Usługi telemarketingowe są reklamą dokonywaną bezpośrednimi środkami komunikacji (telefon), a tym samym są bardziej skuteczne w porównaniu do zwykłych środków reklamy. Skorzystanie z naszych usług daje możliwość sięgnięcia po relatywnie niedrogie, łatwo dostępne wartości zewnętrzne wpływające na wysoką skuteczność przeprowadzonej kampanii zgodnie z przewidzianym celem (scenariuszem).
Na co pozwolą Ci usługi telemarketingowe w EnterIT?
- przedstawienie klientom Twojej oferty lub usługi
- przekonanie ich do nabycia produktów Twojej firmy - działania promocyjne
- pozyskanie nowych klientów
- badanie potrzeb, potencjału i preferencji Klientów
- przyjmowanie zamówień
- umawianie na spotkania
- aktualizowanie i budowanie bazy danych
- przeprowadzanie badań rynkowych
- monitoring i windykację należności
Gwarantujemy system zabezpieczeń, ochronę oraz poufność danych. Dysponujemy zespołem call center mogącym obsłużyć około 10 tyś. rozmów w ciągu miesiąca. Oferujemy obsługę w języku polskim, francuskim oraz angielskim. Nasi konsultanci to osoby profesjonalnie przeszkolone, potrafiące budować przyjazne relacje z klientami, które zapewniają wysoki i efektywny poziom rozmów.
Jakie są korzyści ze współpracy z EnterIT?
- budowa przyjaznych relacji z klientami, czyli lojalności wobec Twojej firmy i produktów
- dobrze opracowany program do obsługi, pozwalający na łatwe raportowanie i analizę
- praca konsultantów, zapewniająca efektywny i wysoki poziom rozmów
- gwarancja wysokiego stopnia bezpieczeństwa bazy danych
O co można poszerzyć nasze działania?
- pocztę e-mail - pozwala na kompleksową obsługę korespondencji elektronicznej
- system obsługi faksów - umożliwia kompleksową obsługę korespondencji przesyłanej drogą faksową
- komunikację SMS, wysyłanie wiadomości. Może być realizowane indywidualnie lub jako kampania SMS.
W razie jakichkolwiek pytań lub w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących naszej oferty prosimy o kontakt. Z chęcią udzielimy Ci wszelkich wyjaśnień.